Find best premium Joomla templates at GetJoomlaTemplatesFree.com
 
 
Šiandien parodysiu jums kaip užsakyti viešbutį svetainėje www.hotels4u.com. Šią svetainė pristatyti noriu ir dėl tos priežasties, kad labai dažnai keliaudamas šioje svetainėje randu pigiausius viešbučių variantus (keliaujant Europos ribose), todėl galbūt ir jums bus naudinga apie ją išgirsti bei išmokti arba tik susipažinti su viešbučio rezervavimo procedūrą būtent www.hotels4u.com svetainėje.

Taigi, norėdami pradėti jūs privalote pirmiausiai apsilankyti svetainėje www.hotels4u.com (pav. 1).
  
(pav. 1)

Tai padarę viršutinėje ekrano pusėje susiraskite paieškos laukelį šalia užrašo „find a hotel“. Čia jums reikia nurodyti šalies, kurorto arba jeigu jau žinote, jus dominančio viešbučio pavadinimą. Deja ne visus viešbučius šioje sistemoje rasite. Jeigu viešbutis Hotel4u sistemoje egzistuoja, suvedus jo pavadinimą paieškos laukelyje, žemiau atsiras papildoma lentelė, kur jūs turite jus dominanti viešbutį (arba šalį ar kurortą) pažymėti dar kartą (pav. 2).
      
(pav. 2)

Nurodę jus dominančio viešbučio, šalies ar kurorto pavadinimą/ šalia paieškos laukelio esančioje „Check in Date“ eilutėje pažymėkite datą, kada jus planuojate atvykti į viešbutį. Tai padarę, „Nights“ laukelyje nurodykite viešbutyje planuojamų praleisti naktų skaičių (pav. 3).
        
(pav. 3)

Taip pat laukelyje „Rooms“ jūs turite nurodyti jums reikiamą kambarių skaičių bei žmonių kurie yvens jūsų išsirinktame viešbutyje kiekį bei tipą (Suaugę („Adult“, nuo 18 metų)), vaikai („Child“ iki 18 metų), kūdikiai („Infant(s)“ iki 2 metų).

Svarbu: jeigu su jumis keliauja vaikai, būtina nurodyti jū amžių. Čia pat galite pasirinkti ir maitinimo viešbutyje tipą („Board Basis“ laikelis) viešbučio kategoriją („Ratings“ laukelis) bei valiutą, kuria pageidausite mokėti už viešbutį. Jaigu jūsų mokėjimo kortelės valiuta yra litai, visada rekomenduoju atsikaitymo valiuta pasirinkti eurus. Taip už viešbutį mokėsite mažiau (dėl mažesnio valiuto konvertavimo santykio).

Suvedę visą reikiamą informaciją, spauskite šalią „Nights“ laukelio esantį gelsvą mytuką „Search“. Tai padarę, už kelių akimirkų busite nukreipti į puslapį kuriame, jeigu jūs ieškote konkretaus viešbučio, rasite informaciją būtent apie jį (pav. 4).
              
(pav. 4)
 
Na o jeigų jūs ieškote viešbučio tam tikroje šalyje ar kurorte ir paieškos laukelyje nurodėte šalies ar kurorto pavadinimą, jūs busite nukreipti į puslapį, kuriame rasite viešbučius esančius jus dominančioje šalyje ar kurorte (pav. 5).
                  
(pav. 5)

Taigi, jeigu ieškote viešbučio pagal šalį ar kurortą kaip pavaizduota pav. 5 pavyzdyje, prieš save išvysite viešbučių sąrašą. Šį sąrašą jūs dar galite modifikuoti. Jūs galite pasirinkti viešbučių kategorizavimą pagal kainą arba kategoriją (pav. 6),
                    
(pav. 6)
 
pasirinkti viešbučio maitinimą ar kategoriją (pav. 7),
                        
(pav. 7)
 
nurodyti kainos intervalus ar kad sistema jums parodytų tik viešbučius esančius tik tam tikroje jus dominančios šalies ar kurorto dalyje (pav. 8).
                            
(pav. 8)

Išsirinkę jus dominatį viešbutį paspauskite jo pavadinimą, nuotrauką ar šalia esanti žalsvą mygtuką “View Details”. Tai padarę pateksite į jus dominančio viešbučio puslapį (pav. 4).

Šiame puslapyje jūs surasite daugiau informacijos apie patį viešbutį, galėsite peržiūrėti daugiau viešbučio nuotraukų, susirasti viešbučio vieta žemėlapyje ir žinoma užsakyti jus dominantį kambarį/ius. Na, o kad tai padarytumėte jums tereikia paspausti ekrano dešinėje pusėje esantį žaslavą mygtuką „Continue“ (pav. 9).
                                
(pav. 9)

Pateksite į paskutinį viešbučio kambario rezervacijos puslapį (pav. 10).
                                    
(pav. 10)

Šio puslapio vieršutinėje dalyje rasite informacija apie jūsų rezervuojamą kambarį (Rezervacijos data, laikas, svečių skaičius, maitinimo bei kambario tipas)

Toliau sistema paklaus ar jūs jau turite susikūręs/usi savo paskyrą hotels4u svetainėje (Do you have a MyHotels4u account?). Na, jeigu jūs skaitote šį straipsnį, tai greičiausiai viešbutį rezervuojate pirmąjį kartą ir paskyros neturite. Todėl tiesiog pažymėkite eilutę “I don't have a MyHotels4u account”.

Taip pat, tam tikrais atvejais, šiame puslapyje sistema jums pasiūlys įsigyti pervežimo oro uostas – viešbutis – oro uostas paslaugą. Tačiau renkantis šią paslaugą visada rekomenduoju pasitikrinti ar kitur pervežimo paslaugos nebūtų galima įsigyti pigiau. Na, o kad toli nereiktu ieškoti, siūlau pervežimo paslaugos kainą pasitikrinti svetainėje www.a2btransfers.com.

Taip pat šiame puslapyje jums reikės nurodyti ir grupės atstovo (būtinai turi būti vienas iš svečių) informaciją (pav. 11). Vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, miestas, šalis, pašto indeksas, telefono numeris, el. pašto adresas (reikia suvesti du kartus). Jeigu norėsite, kad kitą kartą asmens tapatybės duomenų suvedinėti nereiktų, ties užrašu “Create a MyHotels4u Account” pažymėkite varnelę. Na ir jeigu turi tam tikrų pageidavimų ar pastabų, jas galite palikti grafoje “Special Request (Not Guaranteed)”. Tačiau tai nesuteikia garantijos, kad jūsų norai bus įgyvendinti.
                                          
(pav. 11)

Paskutinėje grafoje (pav.12) jums reikės nurodyti mokėjimo kortelės duomenis (kortelės savininko vardas ir pavardė, kortelės pavadinimas, numeris, galiojimo terminas bei specialus apsaugos (CVV) kodas).
                                            
(pav. 12)

Svarbu: jeigu turite galimybė už bilietus mokėkite debitine kortele arba Electron tipo mokėjimo kortele. Tokiu atveju jums nereikės mokėti kortelės aptarnavimo mokesčio, kuris lygus 2%  dydžio sumai skaičiuojamai nuo bendros viešbučio kambario rezervacijos kainos.

Na ir galiausiai jums reikės sutikti su www.hotels4u.com svetainės taisyklėmis. Tai padaryti turite pažymėdami virš „Book Now“ mygtuku esantį užrašą

Toliau, įdėmiai patikrinę visą informaciją ir įsitikinę, kad nepadarėte klaidų, spauskite raudoną mygtuką „Book Now“ (pav. 13).
                                                  
(pav. 13)

Po kelių akimirkų jūs busite nukreipti į puslapį kurio pavyzdį matote (pav. 14).
                                                    
(pav. 14)

Jeigu visi duomenys, kuriuos nurodėte yra teisingi, jūsų mokėjimo kortelė yra galiojanti ir joje yra pakankamai lėšu viešbučio kambario rezervacijai atlikti, naujai atsivertusio puslapio viršuje turėtumėte pamatyti užrašą ”Your booking has been confirmed”. Tai reiškia, kad jūs kambarį rezervavote sėkmingai ir jums belieka atsispausdinti viešbučio vaučerį, kurį reikės pateikti atvykus į viešbutį. Na, tai padaryti yra gana paprasta.

Jums tereikia ekrano viršutinėje dalyje paspausti užrašą “Print Hotel Voucher” (pav. 15).
                                                        
(pav. 15)
 
Paspaudę šį užrašą prieš save pamatysite pdf. formato puslapį, kuriame bus pateikta jūsų ką tik užsakyto kambario informacija. Viskas ką jums reikia padaryti tai:
  1. Išsisaugoti šį vaučeri savo kompiuteryje (paspauskite „save“ mygtuką (pav. 16) ir pasirinkę norimą vietą kompiuteryje išsaugokite šį dokumentą.
  2. Atsispausdinti vaučerį.
                                                              
(pav. 16)
 
P.S. Jeigu jums reikia išsisaugoti ir sąskaitą už viešbutį, tai galite padaryti lygiai taip pat kaip išsisaugojote vaučerį, tik paspaudus užraša “Print Invoice” (pav. 17).
                                                                  
(pav. 17)

Štai ir visa viešbučio kambario rezervavimo svetainėje www.hotels4u.com procedūra.

Komentarai   

 
0 #16 Dzordza 2015-01-06 11:21
Cituoja ziede:
dekui

Laba, ar pavyko isspresti problema per Hotels4u skambuciu centra?
Cituoti
 
 
0 #15 ziede 2014-11-08 20:54
dekui
Cituoti
 
 
0 #14 4travel 2014-11-08 20:01
Ziede, tai ne jusu korteliu problema. 95% problema hotels4u sistemoje. Toks pat atvejis kaip jusu aprasytas hotels4u Facebook paskyroje ("Post to page" skiltyje). Paskyra rasite cia https://www.facebook.com/hotels4ucom/app_205521576149308
Vienam zmogui pinigai buvo rezervuoti keleta kartu kaip ir man. Kitam zmogui "pasiseke" labiau ir lyg ir kaip ir jums pinigu nenuskaiciavo. Bet kokiu atveju sia problema isspresite tik paskambine i Hotels4u skambuciu centra. Ta daryti rekomenduoja ir patys Hotels4u Fb paskyros administratoria i. Sekmes 4travel!
Cituoti
 
 
0 #13 ziede 2014-11-08 19:34
man raso : An unexpected error occured in the application. ziurejau saskaita pinigu niekas nerezervavo , nors bandziau 10 kartu
Cituoti
 
 
0 #12 4travel 2014-11-08 17:31
Sveiki Ziede,
Gal atsimenate ka konkreciai raso klaidos pranesime? Asmeniskai teko aptureti panasu i jusu ivardinta atveji su Hotels4u sistema. 6 kartus bandziau sumoketi uz viesbuti mokejimo kortele, kuri pries tai visa laika buvo sekmingai priimama, bet visa laika gaudavau ta pati klaidos pranesima, kol galiausiai sulaukiau skambucio is kortele aptarnaujancio banko su uzklausa ar tikrai noriu rezervuoti 6 kambarius hotels4u sistemoje :).
Todel neskubekite daryti paildomu uzsakymu. Jeigu tikrai kortele anksciau visa laika tikdavo, geriau paskambinkite i Hotels4u skambuciu centra ir paprasykite pagalbos ten. Jie tikrai jums pades isspresti sia problema. Beje, pasidomekite ar nebuvo kelis kartus rezervuoti pinigai is korteliu, kuriomis bandete atlikti rezervacija. Jeigu taip, neissigaskite, praneskite apie tai Hotels4u atstovui ir jis/ji jums paaiskins ka daryti, kad butu sugrazinti pinigai uz paildomas rezervacijas. Sekmes 4travel!
Cituoti
 
 
0 #11 ziede 2014-11-08 17:07
sveiki, daug kartu esu cia uzsakynejusi viesbuti , bet siuo metu norejau uzsakyti . uzpildau viska paspaudziu moketi , iskart ismeta puslapio klaida .Bandziau keles mokejimo korteles
Cituoti
 
 
0 #10 4travel 2014-05-08 20:44
Sekmes Andriau ir geros keliones! :)
Cituoti
 
 
0 #9 Andrius 2014-05-08 12:15
Aciu uz informacija. Mano kortele visa, tai del mokejimo reik manyt bus viskas gerai. jei ka anglakalbiai draugai pagelbes :) Aciu uz pagalba!
Cituoti
 
 
0 #8 4travel 2014-05-08 11:56
Andriau, jums patiems moketi nieko nereikia. Visas procesas vyksta automatiskai. Taigi papildomai nieko nepervedinekite . Likuti hotels4u nusiskaiciuos automatiskai.
Kaip teigiama laiske jums is hotels4u, likuti jie bandys nusiskaicuoti nuo geguzes 9 dienos. Taigi su lesomis problemu taip pat jau nebus (tikiuosi :)).
Jeigu visgi problemu iskils, jie jums pasuks. Jeigu zodziu kalbeti sunku, prasykite atsiusti meila. Sis procesas siek tiek ilgesnis, bet taip bus lengviau bendrauti.
Na o jeigu jusu mokejimu kortele Maestro arba Solo (mazai tiketine, bet imanoma :)). Tada reiktu jau jums skambinti i UK ir tartis del likucio nuskaitymo patiems. Na tokiu atveju be skambiucio neapsieisite. Todel jeigu yra problemu su anglu kalba galbut turite draugu, kurie gali pagelbeti...
Cituoti
 
 
0 #7 Andrius 2014-05-08 11:21
Musu keliones pradzia liepos 4d. Paskambint i UK galime, tik silpnos anglu kalbos zinios trukdo tai padaryti :). Dabar konkreciau apie situacija: kai rezervavome viesbuti, buvo galima pasirinkti kiek moketi - ar visa suma is karto, ar tik rezevacini mokesti (jei teisingai issireiskiau) 5 svarus. Va del likusiu ir klausimas ar jie patys nusiskaiciuos, ar reikia patiems moketi? Problemos del lesu trukumo nekelem nes lesu buvo kitoj saskaitoj (zmonos).Ta pati vakara persivedziau trukstama suma ir kita diena saskaitos likutis buvo pakankamas viesbuciui apmoketi. Invoise stai ka jie raso:
Please note that your balance £ 651.47 of your booking will be deducted automatically within 5 working
days after the due date of 09 May 2014.
In some cases we may not be able to take your balance automatically, in this case Hotels4u.com will
contact you via phone or email to collect your balance. Please note we are unable to deduct your balance
automatically if you booked using a Maestro or Solo card and ask that you contact our accounts department
on 0844 875 3455 option 2 (UK) or (0044) 1784 270 062 option 2 (outside UK) to settle your
balance by the due date specified
Cituoti
 
 
0 #6 4travel 2014-05-08 10:46
Sveiki Andriau. Jeigu jusu korteleje mokejimo metu truko lesiu, tokiu atveju pagal hotels4u viesbucio rezervavimo salygas su jumis turi susisiekti sistemos atstovas ir paprasyti patvirtinti korteles likucio atnaujinima.
Taip pat pagal sios rezervacines sistemos viesbucio rezervavimo salygas, trukstamos korteles lesos turi buti papildytos per 21 diena (kaip supratau nuo kambario rezervavimo dienos). Taigi jusu atveju problemu neturetu kilti.
Jeigu kiltu daugiau klausimu del jusu rezervacijos rekomenduotume pasiskaityti hotels4u viesbucio kambario rezervavimo salygas: http://www.hotels4u.com/BookingConditions.aspx kur galbut greiciau nei mes jums atsakome rasite atsakymus i jums rupimus klausimus patys. Taip pat kilus neaiskumams drasiai skambinkite i sios kompanijos kontaktu centra. Tikrai tai padare gausite greita ir dazniausiai aisku atsakyma i iskilusius klausimus :)
Kontaktus rasite cia: http://www.hotels4u.com/contactus.aspx
Beje, kiek laiko dar liko iki jusu keliones pradzios?
Cituoti
 
 
0 #5 Andrius 2014-05-07 17:18
Sveiki, uzsisakem viesbuti sumokeje rezervacini mokesti. dabar iskilo klausimas del likusios sumos: ar ja patiems reikia sumoketi ar ja atskaiciuos automatiskai, nes buvo parasyta ,kad per 5 darbo dienas reikia atsiskaityti. Rezervacini mokesti mokejome 05.05. Taciau reikiamas pinigu kiekis saskaitoj atsirado 05.06. Ar nekils kokiu keblumu? Kaip su likusia dalim?
Cituoti
 
 
0 #4 4travel 2014-05-04 22:08
Taip, uz viesbucio kambariu rezervacijas galima apmoketi ir su kartu nekeliaujancio asmens mokejimo kortele.
Cituoti
 
 
0 #3 Darius 2014-04-14 15:36
Sveiki.Kaip supratau, nėra būtina, kad kortelės savininkas sutaptų su keliaujančiu asmeniu. T.y. apmokėti gali ir kitas asmuo.
Cituoti
 
 
0 #2 4travel 2013-07-11 22:01
Sveiki Alfredai,
Tiesiog skambinkite i Hotels4u klientu aptarnavimo centra ir paaiskinkite situacija. Tikrai jums pagelbes ir istaisys klaida. Zinoma galite siusti jiems ir laiska. Taciau tokiu atvejiu atsakymo lauksite ilgiau ko pasekoje greiciausiai ir streso bus daugiau :-). Todel visgi rekomenduoju skambinti. Hotels4u kontaktus rasite cia: http://www.hotels4u.com/contactus.aspx
Cituoti
 
 
0 #1 Alfredas 2013-07-11 21:49
Patarkit, ka daryti, jei parasiau ne keliaujancio asmens, o savo (apmokancio asmens) pavarde ir duomenis (pav 11). Kaip pakeisti?
Cituoti
 

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti